الشبكة الاخبارية.. الدوار نيوز
مرحبا بكم في شبكتكم الاخبارية الدوار نيوز ..منشأ الاخبار.. وخزائن الاسرار.
مرحبا بكم في شبكتكم الاخبارية الدوار نيوز ..منشأ الاخبار.. وخزائن الاسرار.
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الدوار نيوز جريدة مصرية عربية عالمية.. الدوار منشأ الاخبار.. وخزائن الاسرار.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت ممتعة.....

كاتب الموضوعرسالة
chourouk
Admin
chourouk

انثى

نكت ممتعة..... Empty
مُساهمةموضوع: نكت ممتعة.....   نكت ممتعة..... Emptyالأحد نوفمبر 30, 2008 11:37 pm

نكت....

مرة واحد راح يخطب واحده، باباها قال له بس البنت لسةبتدرس، قال له خلاص نخليها في الفسحه

واحد نايم جنب مراته فسمعت صوت، بتقولهيا قوم يا راجل فى حرامى فى الصاله، قالها يا شيخه نامى جنبك سبع، قالتله يا راجلفى حرامى فى اوضهالنوم قالها يا شيخه نامى جنبك سبع، وبعدين قالتله يا راجل حرامىشالنى وماشى قالها روحى ماتخفيش سايبة فى البيت سبع

مره واحد مراته ماتتفماشى فى العزا عمال يضحك فواحد بيسأله بتضحك على ايه قاله أول مره أعرف هى رايحه فين

واحد جزمجي زعل جت لهجزمة نفسيةواحد بياع جرايد عمال يناديويقول اقرا الحادثه 50 حمار اقرا الحادثه فواحد ماشي فيالشارع قال معقول خمسينحمار في حادثه واحده راح اداله فلوس واشتري منه الجرنال وبعد مامشي نادي البياع وقال 51 حمار اقرا الحادثهتلاتة دخلوا مسابقة واحد فرنسىوامريكى والصعيدى الاصيل كانت المسابقة عن انى واحد يكتب اكبرمذكرات الفرنسىكتب 100 صفحة والامريكى كتب200 الصعيدى الاصيل بقة كتب 500 فكسب شافوا بقةمذكراتهلقوه كاتب فى اول صفحة حمدان ركب الحصان وفى اخر صفحة حمدان نزل من على الحصانبيشفوا فى النص لقوة كاتب درجن درجن درجن

واحد ندل افتتح مدرسة للايتام ليش؟ عشان يحزنهم كل يوم يطلب مجلس اباء !

فيه واحد مابيحبش مراتة ابد ومع ذلك لما سافر خدها معاه لية؟؟؟؟؟؟ علشان اذا رجع منالسفر ما يسلمش عليها !

واحد حب يعمل مفاجأه لزوجته يوم عيد ميلادها طلقها

واحد ندل فتح مصنع بيبسي كتب على كل علبة : رج جيدا قبل الفتح

صعيدي فتح محل انابيب غاز .. فجّر اسطوانتين فى وسط الناس .... دعايةواحدةراحت تخطب لابنها .... ام العروسة تسألها ... ابنكبيدخن ؟؟؟ ردت عليها : لا لالا الحمد لله ، ابنى ما يدخن..... الا لما يسكر

مرة أربعة بلدياتنا راحوا فرحالأول:- نقط بخمسة جنيه و ضرب طلقةرصاصالثانى:- نقط بعشرة جنيه و ضرب طلقتين الثالث:- نقط بخمس تاشر جنيه و ضرب 3 طلقاتأبوهم الراجل الكبير بقى عايز يعمل منظر راح منقط بـ ميتجنيه و رميقنبلةواحدهمتزوجة صعيدي قالت له قول لي كلمه حلوه قال لها بسبوسه قالت له يا اخى قولى كلم هتهزنى قال لها مرجيحهقالت له قولى كلمه احس فيها انى مرتك قال لها انتىطالق

مره مسئول كبير راح يفتتح حمام سباحه كبير فيمصرفكان مدير الحمام بيشرحله مميزات الحمامفقال: ده يافندم المنط العشرين متر اطلع يا محمدين نط فنطو ده يا فندم المنطالاربعين متر اطلع يا حسنين نط فنطفقال المسئول هايلهايلفقاله المدير ولسه كمان يا فندم لما نملاهميه
!!!!!

مرةصعيدي ودى ابنه المريضللدكتور وبعدين خرج الدكتوروقاله ابنك مات.....

الواد طلع يجري من الاودة لا يابا انا لسة مامتش قالة اتنيل علي عينك هتعرف احسن من الدكتور

مرة واحد صعيدي وقع فى حفرة نزلوا له حبل طلع مخنوق

صعيدي جالة توأم حلف على الدكتور ياخذ واحد منهم

محشش يسأل اخوة تتوقع الجمعة توافق آخر الشهر؟ قال لو ضغطنا عليه يمكن توافق

واحد يقول للناس اللي حواليه أوصيكم خيراً بزوجاتكم ولنتفقأنكل واحد لما يرجع البيت يبوس ايد مراتة
..!!

راح واحد رادد بس انا متجوزتشقال له : بوس ايدك وش وضهر

مرة واحد ماشى مع خطيبته واخر انسجام فقالها عارفة اية هو الحب وايةالجواز؟قالته لا قالها: الحب زى النجوم الجميلة اللى فى السماء قالتله طب والجواز؟قالها:دى البلاعة اللى واحنا بنبص على النجوم بنقع فيها..

--
واحد متجوز وقاعد في البيت وبيبص كتير في عقد الزواج مراته قالت له: بتبص في عقد الزواج ليه يا حبيبي؟قالها: مش عارف يا حياتي المأذون كتب تاريخ انتهاءالعقد فين..

--
واحد نشر في إعلانات مبوبة :مطلوب زوجة!!! تاني يوم جاله 100 جواب فيهم نفسالرد: تاخد مراتى؟؟..

--
واحد قاعد في أمان الله بيقرا الجرنان وفجأة جت مراته وضربته بغطا الحلة فوقدماغه .. طرررررخ!!! الزوج: فيه ايه يا بنت الحلال؟ ليه كدا الزوجه: ايه الورقهاللي في جيب بدلتك ومكتوب عليها سوسو دى الزوج: يا بنت الحلال ده أسم الحصان اللىبنشجعه في السباق! الزوجه صدقته وراحت لحالها... بعد اسبوع الزوج قاعد في أمان اللهيقراالجرنان وفجأة جت مراته وضربته بغطا الحلة على راسه !! الزوج: خير يا بنتالحلال في ايه تاني الزوجه:حصانك على التليفون..

مره واحده رايحه تشتكيلأمها: يا ماما يا ماما الحقيني..؟ الام: مالك في ايه؟؟! فقالت: كل ما اعمل الاكللجوزي ياخده ويرميه للكلب!!! الام: يا حرام والكلب ذنبه ايه بس؟؟
!!!

مرهثعبان قابل ثعبان لقاه بيعيط قالوا انت بتعيط ليه رد اصلي انا نظري ضعيف قالو بسيطهركب عدسات وبعد يومين وهو معدي لقاه بيعيط تاني قالو انت بتعيط ليه تاني، رد اصلياكتشفت ان اللي بحبها من عشرين سنه طلعت خرطوم

طلع مجموعة صيادين يصطادو وكل ما يصطادو حاجه كلابهم تجري تجيب الفريسه ما عداكلب واحد بيخاف من صوت الرصاص فقالو لصاحبوه خده الافراح اللي بيحصل فيها ضرب ناركتير عشان يتعود على الرصاص وبعد ما اخده لمدة 6 شهور رجع يصطاد تاني أول ما ضربنار الكلب اعد يزغرط

كان في مره قردين واحد حظه حلو والتانية حظه وحش ابو حظ حلو قال "تعالي نسرقةموز من المزرعة" فطلع القرد اللي حظة حلو فوق الشجره وابو حظ وحش تحت، صاحب المزرعوصل ومسك اللي تحت وضربه، كل مره تتكرر الحكاية ده يتمسك ابو حظ وحش، فقال ابو حظحلو "خلاص تعالي نسرق وانا ابقي تحت وانت تبقي فوق" وصل اولاد صاحب المزرعة عشانيمسكوا اللي تحت قال لهم "لأ ده اضرب كفاية امسكو اللي فوق
"

تلاتة صقورأغبية اتراهنوا على الى يصطاد أكبر حاجة، الأول راح وجه وفى منقاره حبة دم قالهمشايفين الجبل الى هناك ده قالولوا أيوه قال قتلت وراه غزال والتانى راح وجه وفىمنقاره حبة دم كتير قالهم شايفين الشجرة الى هناك دى قالولو أه قالهم قتلت وراهانمر والتالت راح وجه وكله دم فى دم وقالهم شايفين العمود الى هناك ده قالولوا اهقالهم أنا ماشفتوشمرة واحد أتحكم عليه بالأعدام فراح عشانيتشنق فحطوا عليه الطائيقة فأعد يصرخ قالوله إيه فى أيه قالهم يا أغبية كنت هاتنخق؟مرة واحد حرامى سرق فرخة وطلع يجرى على الكورنيش جالة الضابط قالة فينالفرخة اللى سرقتها قالة لا يا بية انا ما سرقتش حاجة قالة الضابط امال اية الريشدة قالة دى فرخة نزلت تستحمى وقالتلى خلى بالك من هدومىواحد صعيدىسافر اليابان لقى يافطه مكتوب عليها مزرعه بقر فقام سئل واحد انتو بتزرعو البقر هناازاى قالو بسيطه تجيب كيلو سكر وتنشره فى الارض بتاعتك تانى يوم الصبح ها تلاقىالبقر فعمل زى ما قالو وصبح تانى يوم لقى النمل مالى الارض بتاعتو افتكرهم بقر راحقايلهم يا حلاوتكو وانتى صغيرينمرة ثلاثة راكبين عربةفالعربة أطعتلت واحد نزل يشوف العربية عطلت ليه فا تأخر فنزل الثانى فا تأخر فنزلالثالث قال لهم لماذا تأخرتم قالوا شششش العجلةنايمة
https://adawarnews.forumperso.com

نكت ممتعة.....
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نكت ممتعة.....
» لعبة ممتعة.....